Sommarvärme och lägenhet.

publicerat i Vardag.;
Idag har det varit ruskigt skönt ute i solen, en riktig sommarvärme och jag har varit ute nästan hela dagen idag. Just nu sitter jag och Kevin i sovrummet. Kevin sover och jag sitter... ja här. Idag tog jag och mamma oss friheten att gå för att kolla in lägenheten. Med tanke på att vi inte hade något telefonnummer så gick vi dit och knackade på dörren. Hon var jätte trevlig måste jag säga och hade en superfin lägenhet. Hon skulle flytta ut den 1:a juli och hoppades på att jag kunde ta lägenheten tidigare - vilket jag absolut kan. Nemas problemas. Så i ,morgon ska jag gå förbi bostadsförmedlingen och säga att telefonnummret till denna damen är helt fel och att jag var inne och kollade på lägenheten igår och är jätte intresserad av den - och berätta som det är att jag gärna flyttar in tidigare så att hon får flytta ut utan att behöva betala två hyror. Hon blir nöjd och jag blir nöjdare. Då kanske man även kan kompromissa om städningen och liknande... JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT JAG FÅR DEN!

Så i helgen blir det till att jag flyttar ut från Ronnies lägenhet (om det nu är så att han är hemma) och parkerar mina möbler i mammas och pappas garage! Det blir toppen.

Nåväl.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft.

Kommentera inlägget här :