Spring och bus.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag och Kevin varit ute i solen i mer än två timmar. Det har varit jätte mysigt och vädret är jätte fint trots att det blåser kalla vindpustar utanför. Men vi har sprungit runt och sparkat boll med alla grannar som gått förbi. Kevin fick tillock med välja sina kläder själv idag vilket resulterade i hans gula Sverigetröja med dem blå kortbyxorna till. Så han har varit en riktig liten svensk fotbollspelare här utanför!

Sen har vi även gått i skogen och tittat på spindlar samtidigt som vi sjungt imse vimse spindel, tittat på myror och sjungit myror i brallan, sen har vi sett sniglar och sjungit lilla snigel för dem. Ha ha ha, vi har så kul tillsammans, han och jag.

Sen så har vi även gått och mött mormor borta vid ICA - trots att han ville sitta på mina axlar hela vägen dit så var det helt okej. Vi mötte även Kevins dagisfröken och småpratade lite smått.

Jag måste snart se till att börja plugga. Suck va trött jag blir.

Kommentera inlägget här :