Terapi.

publicerat i Vardag.;
Vissa har undrat varför jag skrivet det jag skriver - och varför jag inte skriver i klarspråk så att inte alla förstår. Dels är det för att det är min sida som beskrivs och att han inte får någon chans att försvara sig och dels är det för att jag vill komma ihåg vissa saker som händer och sker i mitt liv just nu. Jag är trots allt inte mer än människa och har lätt för att glömma bort saker och ting. Och dels för att det är min terapi att få sitta ned och skriva av mig allt jag känner och tycker. Och en annan anledning är att jag vill bolla tankar med andra i samma situation som jag. Så där har ni några av anledningarna till varför jag bloggar, trots allt som hänt. Just nu känns det som bloggen är min enda riktiga vän, förutom dem jag delar tak över huvudet med...

Louise och Kevin har precis gått ut och lekt i lekparken här utanför. Jag funderar starkt på att gå ut och göra dem sällskap en stund och sedan äta en god middag. Även fast klockan inte är så mycket så känns det som det är långt efter kvällstid - trots att solen lyser upp över halva himlen. Mysigt. Men men. Jag får helt enkelt inse att det är dags att ge upp nu och pallra mig ut en stund. Hoppas ni får en fin kväll allihopp.

PUSS!

Kommentera inlägget här :