Trött i huvudet & i hela kroppen.

publicerat i Vardag.;
Kevin vägrade somna så jag tog med honom i vagnen och hämtade hans medicin på filmbutiken och gick sedan tillbaka med honom hem. Väl här hemma (en timme senare) så har han totalvägrat att somna och ännu mer ligga stilla i sängen. Jag blev lite smått galen där tillslut. Nu sover han i alla fall - efter en timmes skrikkalas och utmattning. Jag är så grymt trött och inser att jag måste ta mig ut ur detta rummet utan att göra några större ljud ifrån mig för att sedan bege mig ut till framsidan för att hämta min skolväska som hänger på vagnen. Frågan är bara om jag orkar (läs vågar) ta mig ut ur mitt sovrum. Jag väntar nog i några sekunder till innan jag reser mig upp...

Jag såg en massa roliga filmer som jag vet att någon kommer få hyra hem till oss. Kul att ha någonting att göra i alla fall. Hmm.. Annars så ska vi inte göra så mycket mera idag. Jag kanske gör som Louise och jag gjorde igår; sätter mig och kollar på en film över datorn. Det var så mysigt så det tåls att göra om, ensam! På torsdag tror jag att vi sover där i alla fall. Louise åker nog till sin mamma på fredag också - om det blir så nu eller inte vet jag inte. Men det är nog skönt för henne att komma bort från nynäs en stund.

Fyra dagar kvar tills jag får veta om lägenheten blir min eller inte...
Nåväl. Det blev ett ganska långt inlägg om ingenting igen.

Kommentera inlägget här :