Underbaraste vädret - underbaraste dagen.

publicerat i Vardag.;
Ja, vi har nästan precis kommit hem. Det blev en promenad på tre timmar nästan. Vi gick strandpromenaden runt vattnet och vidare till shellmacken för att handla dricka. Sen var vi var på en lekpark så att Kevin fick leka av sig och sedan gick vi vidare hemåt och satt här utanför i våran lekpark. Det var verkligen jätte skönt ute och en sommarklänning var alldeles utmärkt klädsel för dagen, för mig i alla fall. Kevin hade jeans och en t-skirt på sig nu när vi var ute - vilket säkert var lagom för honom! Han sprang runt och hade det jätte mysigt och nu sitter han i mitt knä och gör konstiga ljud från sig som tyder på att han är trött. Han vill dock inte ligga i sängen än, tro mig! Jag har provat. Han nynnar på lilla snigel och imse vimse spindel i en salig blandning av melodier. Han är så söt mitt hjärta - det finns ingen här i världen som jag älskat lika mycket som han... otrolig känsla.

Just nu blir jag intervjuvad av Therese, så nu gäller det att vara skärpt. Ha ha ha.
Vi hörs och syns.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

haha. intervjuen gick ju bra ;)

Kommentera inlägget här :