Lista.

publicerat i Onördigt;

Fullständigt namn? Denise
Exakt ålder? 18 år
Vart bor du? Nynäshamn
Bor tillsammans med? Kevin på lite olika platser i sökande efter egen bostad.
Husdjur? Hemma hos mamma och pappa finns en fet katt.
Färg på ditt hus? Ja du! Beror på var jag är någonstans.
När är du född? Nittonhundraåttionio.
Klass? Andra året på Hotell och Restaurang.
Vilket år tar du studenten? 2009. 
Något jobb? Nej tack.
När gick du upp i morse? Hm. Vid kvart över sex, exakt.
När ska du sova ikväll? I lagom tid.
Duschat idag? Nej, jag gjorde dock det igår.
Kramat någon idag? Kevin, Amna, Malin, Mamma.
Pussat någon idag? Kevin och mamma.
Vad har du ätit idag?  Köttbullar med gräddsås och fullkornspasta tror jag Malin bjöd på.
Dagens klädsel? Hm. Just nu eller i allmänhet?
Dagens smink? Mascara och ganska naturligt.
Dagens sötnos ? Malin, utan tvekan.
Dagens roligaste? Finns mycket att glädjas åt, faktiskt!

SOCIALT

Har du många vänner?
 Jag tror att jag har det.
Hur många har du kysst? Hmm. Inte så många under tre år nu - där lutar det mer åt ett enskilt tal - typ 1. Men under flera års tid så har jag hunnit med en hel del.
Vem kramade du senast? Kevin.
Hur många har du haft sex med? Två.
Hur många har varit otrogna med dig?
Har du pojk-/flickvän? Nej!
Vem pratade du med i telefon senast? Malin.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ingen aning - något från Malin tror jag om att hon satt i bibblan.

FAVORIT :

Film?
Georgia Rules.
Låt? Govenor Andy's.
Mat? Hemlagat.
Dryck? Vatten
Färg? Sommrigt.
Stad? Nynäshamn
Land?  Sverige.
Ämne i skolan? Svenska
År? Nittonhundratalet.

SENASTE :

Personen du tänkte på?
Hur många kan jag tänka på.
Personen du kysste? Moderligt? Kevin.
Gången du spydde?  Ingen aning.
Gången du grät?  I lördags tror jag - eller jag är ganska säker.
Pizzan du åt?  Mahmut's Pizza.
Gången du var i Göteborg? För länge sedan.
Gången du var i Stockholm? Ganska nyligen då jag mötte Linnéa.
Gången du var full? Aldrig hänt.
Gången du var hög? 12 februari 2006. 
Personen som såg dig gråta? Marina och Louise tror jag.

ANTINGEN ELLER :


Svart eller vitt?
Vitt
Hund eller katt? Katt
Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma kvällar.
Tv-spel eller datorspel? Dataspel.
Singel eller upptagen?  Singel
Hångla eller puss? Båda.
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Inget.
Ragga eller bli uppraggad?  Båda.
Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
Svart hår eller blont? Blont.
Blåa ögon eller bruna? Blåa
Choklad eller lakrits? Choklad
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster.
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Prickigt.
Älska eller älskas? Älska
Leva eller dö? Leva

ANTAL

Personer du älskar?
Ganska många - eller jätte många egentligen.
Personer du hatar? Finns några stycken.
Pojk-/flickvänner du haft? Fem riktigt seriösa förhållanden.
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Oj, kommer inte ihåg.
Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
Gånger du haft minnesluckor? 0
Gånger du varit hög? 1
Personer du saknar just nu? Louise & Linnéa mest just nu.
Gånger ditt hjärta brustit? 4

VEM

Vill du kyssa nu?
Hmm... Don't ask.
Ska du träffa imorgon? Någon läkare, Louise, Mamma&Pappa, kanske Malin som är bestämt redan nu!.
Sjöng du senast för? Kevin, Malin och Olivia.
Hade du senast en msn konversation med? Amna.
Spelade du tv-spel med senast? Ingen aning.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ehm.. Kevin?
Vill du kasta en sten i huvudet på? HAHAHA.
Förtjänar att dö? Ingen..
Är söt? Sockersöt är Kevin..
Vill du sova jämte inatt? Kevin..

VAD :

Gör dig glad?
Musik, Kevin, mina vänner - utan er vore jag ingenting.
Gör dig ledsen? Oroligheter som inte bara berör en själv.
Vad vill du helst göra nu? Ingenting egentligen.
Önskar du att du slapp göra? Gå till sjukhuset i morgon.
Vill du ha nu? Lite omtanke.
Önskar du dig i födelsedagspresent? Oj, ingenting. En plats att kalla mitt hem; kanske?
Längtar du till? En egen lägenhet.
Tycker du om dina betyg? Nöjd!
Ångrar du i ditt liv? Hmm. Ska jag räkna på öppen hand så tre saker.
Är det bästa som hänt dig? Att Kevin kom till världen.
Hur mycket är klockan? 22:16

Kommentera inlägget här :