SNARK!

publicerat i Vardag.;
Den senaste timmen har jag passat på att sitta i biblioteket och plugga. Jag har en massa småuppgifter som ska in skapligt nära varandra. Så nu har jag avverkat en av alla de uppgifterna, vilket innefattade ämnet "ansvarsfull alkoholhantering". Vi fick en uppgift som hörde till nollningen - och så skulle vi arbeta kring ämnet och komma med egna åsikter. Ovanligt bra gick det i alla fall - så nu  är det gjort.

Kevin lär vakna upp från dagisvilan om först en halvtimme. Så just nu sitter jag mest och "lodar" för att få tiden att gå. Jag har inte direkt mer att plugga till vilket gör att tiden går sååå sakta.

Hur som helst. Ikväll ska jag sätta mig ner och läsa i mitt Svenska häfte då vi har Nationellt prov på onsdag. Självklart ligger det häftet hemma och pryder mitt övertäckta skrivbord. Jag borde verkligen ta mig i kragen och rensa undan lite där, men så fort jag ska göra det så tänker jag ; "om jag behöver det i framtiden då?!" Ha haha - så det lär bli ett stort berg där innan jag är klar och tar mig i kragen.

Well well.
Nu tänkte jag snart lämna min dator.
Pusskalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Det kommer gå toppenbra på provet hjärtat!



tänker på dig, puss!

Kommentera inlägget här :