Fest och hemlängtan.

publicerat i Denise;
Galet rolig fest hela kvällen hos Alex igår måste jag säga.
Fick träffa (så som hon uttrycker det) andra sidan av hennes kompisskara - och alla var helt sjukt roliga. Nej gud - snacka om att det var roligt, trots att Alex var småstressad och småirriterad igår på allt så fick det ändå en lyckad fest, en städad lägenhet och sjukt snygga tjejer!

Och nu sticker hon, redan i morgon till Malta - och gud vet när hon kommer tillbaka! Gud så jag kommer sakna henne, massor! Well well..

Idag blir det en lugn kväll. Jag tänkte hoppa ner i soffan och zappa på TV:n och kolla in filmerna som jag lånat av Alex för ett tag sedan. Bara ta det lugnt med andra ord - jag har saknat min lägenhet nu när jag inte varit där på några dagar - så nu vill jag heeeem! Ska med andra ord snart sticka från mamma och pappa och skumpa på bussen hemåt!

Vi ses och hörs.
Puss Puss.

Kommentera inlägget här :