Lista.

publicerat i Onördigt;
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Ja kanske det.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Hej bejb
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Fan va jag har mått dåligt idag.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Det tycker jag verkligen
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Min mage kurrar fortfarande.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Vad händer bruden?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Vad vill du för något, ska du åka hem nu?
8. Vad vill du höra mest av allt?
- Just det, skit på dig!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- Du anar inte hur ledsen jag är.
10. Din romantiska replik?
- Sover du?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Du är mitt hjärta, glöm inte det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amna:

testade med första frågan och då fick jag "Åh, det vore skitklu!"



ehh.

Kommentera inlägget här :