För sjuk...

publicerat i Skola;
Toppen... eller inte.
Jag har fått en släng av magsjuka eller något. Säkert en bakterie från när Kevin var sjuk som har dykt upp och satt sig i min mage. Men trots detta och trots några timmars sömn så sitter jag i skolan med en värk i magen som känns värre än mensvärk och en illamående känsla långt upp i halsen. I morgon blir jag hemma, av den enkla anledningen till att jag inte får vara i köket när jag har magsjuka (om det nu  är det som spökar).

Idag tog  vi skolfotto. Jag kan inte säga att jag känner mig så nöjd med att ta kort och vara helt död. Men det var trots allt det sista skolkortet som vi tar. Sen är det över, så det är väl lika bra att pina sig igenom det.

Kevin är mer vild än tam nu mer. Vi hamnar i luven på varandra hela tiden och att han är inne i sin värsta trotsperiod gör inte saken bättre. Igår så sprang han efter bussen när vi hoppat av hemma, inte nog med att mitt hjärta stannade, mina fötter satt fast i asfalten och vägrade röra på sig...

Till helgen måste jag bli frisk. Nej jag måste inte... jag SKA vilket är en stor skilnad.
Nu har jag snart svenska, sen ska jag hem igen, efter det att jag hämtat Kevin på dagis såklart...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cathriny:

hej!



hur gammal är Kevin? Min son börjar också komma in i trots nu. skitjobbigt!



Jobbigt med magsjuka :S har vi haft här hemma nu också

Kommentera inlägget här :