Till dig Alex.

publicerat i Vardag.;
Det här inlägget är enbart för Alex skull!
Hon som får smått abstinens för att jag inte bloggar längre. Men jag har verkligen noll tillgång till internet, thats it.
Men idag har jag haft en jätte mysig dag med Alex i hennes lya och sedan stack vi vidare och käkade ute, bion blev inställd som egentligen var inplanerad. Men en trevlig stund hade vi i alla fall.

Kevin är sjuk så jag blir hemma med honom i några dagar nu! Stackars krake!
Men så ligger det till!

Linnéa min Linköpingsbo kom över och snackade skit med oss idag.
Åh, det kan inte bli bättre just nu! Mitt humör är verkligen på topp!

Åh, nu måste jag röra mig till bussen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

hej, har just hittat till din blogg. tycker det är jätteintressant att läsa om unga föräldrar och om hur ni klarar vardagen. hur gammal är kevin?

Kommentera inlägget här :