Lite skit,

publicerat i Onördigt;

Lovar du att vara ärlig? Ja det gör jag

Du heter: Denise

Smeknamn: Nisan.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm... ingen aning.

Beroende av: Träning.

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte, jag kan tänka mig att dem inte har rätt bild av mig i alla fall!

Stämmer det?: Hahaha, beror på?
Vad får du oftast komplimanger för?: Senast var min rumpa av Micca ha ha ha.

Vad säger du för att imponera på någon?: Öh? Hej jag heter Denise - och alla ljublar?
Hur imponerar man på dig?: Orka.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag orkar inte ens titta.
Var bor du?:  Nynäshamn
Trivs du där?: Ja för fan.
Äger du några converse: Ja.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller öl.
Brukar du bli för full: Nej ibland kanske.

Är du allergisk mot något: Hm... nej.

Hur svarar du i mobilen: Hej?

Antal timmar sömn inatt: Åtta - nio?

Brukar du komma i tid: Ja, jag hatar att vara sen.
När mår du bra: När jag sover.

När blev du fotad senast: I helgen av Kevin.

Hur känner du dig nu: Stressad, jag vet inte varför

Vanligaste färg på dina kläder: Svart?

Vad tycker du om fötter: Så länge man står på dem så är dem helt okej!

Vad saknar du: Mycket.

Hade du en bra kväll igår: Ja, den funkade.

Favorit dryck på morgonen: Luft. Hinner inte med annat under vardagen

Rakar du benen: Ja det gör jag.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika.

Är du blyg?: Nej inte så. Ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej, jag tränar självmant.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...
Har du spytt offentligt: Ja det har jag.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj, vad skulle jag inte göra?

Är du nöjd med ditt liv: Nej.

Är du bortskämd: Lite kanske.
Vad gör du i morgon: Har uppkörning!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag har ingen aning..
Vad längtar du till?: Sommarn!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det måste jag säga att jag har.

Vad använder du för shampoo?: Ett bra?

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag.

Gröna eller röda äppeln: Gröna, lite sura.

Gillar du golf: Ja, på datorn är det kul att spela, risken finns att jag inte träffar bollen irl.

Vilken tid gick du upp idag: När min mamma ringde och väckte mig vid nio. Morr!!

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Nej.

Är det okej att gråta: Ja, varför inte?

När grät du senast: Ingen aning.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Har du piercing: Naveln.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Jag har en och det räcker än så länge.

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Jag har snart en treårig utbildning, men bra vill jag inte påstå att jag är.
Är du flygrädd: JA!

Hur vig är du: Pyttelite.

Är du musikalisk?: TONDÖV.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Vanilj.
Vad äter du helst när du ser på film: Snack's?

Har du tandläkarskräck: JA.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Bådeock.

Vilken ögonfärg har du: Gröna.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Ja.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Ibland.
Senaste låt du hörde: Oj, ingen aning. Kevin sjunger konstant på Curly Sue, så jag antar att det var den!

Kommentera inlägget här :