And I dont need you.

publicerat i Vardag.;
Vissa saker hatar jag.
Ja, jag använder ordet hata - för nu talar vi riktigt starka känslor,
utan att bli allt för personlig eller göra personangrepp på någon så väljer jag att avstå från att nämna vem det är eller om det är någon som står mig nära, så bry er inte om att fråga.

Saken är den; jag hatar när personer som betyder något för mig och som har funnits där under tre och ett halvt år, plötsligt vräker ur sig spydiga kommentarer om min "unga  ålder" att vara mamma? Hallå. Jag står två centimeter ifrån er. Nej jag är inte fjorton bast, och nej... fan! Jag hatar er rätt ut sagt.

Jag tar hand om Kevin på ett rellativt bra sätt.
Jag skämmer inte bort honom med elektronikprylar eller tvspel.
Jag låter honom inte göra som han vill alla gånger,
eller uppmuntrar honom till att göra något som kan skada andra.
JAG ÄR MAMMA, som en mamma ska vara och som jag har fått uppfattningen om att min mamma varit mot mig.
Well.
Ingen är perfekt.
Och fan inte ni heller.


Tack för mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kim:

På dom bara ;)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Du är en underbar mamma hjärtat! Och alla som påstår annat är bara bittra gamla kärringar som behöver få lite kuk i röven.



PUSS!

3:e kommentar, skriven , av Louise:

Jag håller med Alexandra! Du är en helt underbar mamma! <3

4:e kommentar, skriven , av Nettan:

Du är inte en bara en mamma, du är den bästa mamma Kevin kunde önska sig!

Kommentera inlägget här :