Halva dagen har gått.

publicerat i Vardag.;
Och jag gick upp för...
... jadu, femton minuter sen kanske. Kevin fick en tallrik yoghurt som han bänkade sig med framför bolibompa. Så fort det programmet sätts igång så vet Kevin att jag inte orkar ligga kvar. Dom som för programmet ska nämligen smälla på kastruller, plinga på cykelplingor, kasta saker i väggarna - ja ni fattar. Det är i vilket fall som helst absolut inte så skönt att lyssna på som man kan tro. Speciellt inte när meningen är att man ska sova.

I morgon är det coatchning på AF. Det  har tydligen redan gått två veckor av våran Coatch semester nu fast tiden har rullat fram ganska segt om du frågar mig. Men det ska bli kul att få träffa alla igen efter några veckors ledighet. Att få bli peppad att söka jobb igen och att få mod till sig att knacka dörr. Jag måste även förbi Svensleksaker och snacka med Lasse en snabbis.

Annars är det städning - skateboardåkning - diskning - möblering och vika tvätt som står på schemat.
Jag undrar vad man ska börja med alltså. Ehm.

Kommentera inlägget här :