Lugn kväll / cykeltur

publicerat i Vardag.;
Dagen har varit lugn.
Jag och Kevin tog en promenad/cykeltur hem till mina föräldrar. Väl där så spelade vi lite fotboll, hade springtävling vs. cykeltävling, gungade, och lekte rallybilar innan maten var klar och det var dags att äta. Mamma och pappa hade gjort köttbullar, potatis och sås, alltid lika gott att äta hemma hos mamma och pappa. Kevin åt framför en Lillefot film, medan vi andra satte oss ute på framsidan och hörde konflikterna som pågick mellan grannarna. Sen så cyklade Kevin hem och jag fick springa efter, för nu har han fått in tekniken så pass väl att det börjar gå fort mellanåt.

Sen har jag suttit här,
lyssnat på musik, filosoferat och läst otäcka nyheter. Ingenting ovanligt med andra ord. Jag skulle egentligen ha satt mig framför en film på TV:n idag, men som sagt, jag är för koncentrerad på allt som datorn har att erbjuda att jag totalt glömmer av tiden. En timma blir till tre, och tre timmar blir till en hel kväll. Tur att Kevin hade fått springa av sig innan i alla fall. I morgon är det städning som gäller, plus att vi ska åka lite skateboard, för det  har jag lovat honom.

Annars... Nej inte så mycket som har hänt.
Tack förresten för alla kommentarer!

Kommentera inlägget här :