Muskö.

publicerat i Vardag.;
Jag ska börja jobba i morgon.
Så i morgon bitti måste jag ringa dagiset. Undrar bara var dom håller hus någonstans. Det känns ju som att dom borde vara tillbaka på Kevins dagis nu efter sommaren i alla fall. Men man vet aldrig säkert längre. Dagis lär bli lite fucked up på mig också med tanke på att jag väljer att säga till samma dag som jag ska ha dagisplats, det har då aldrig varit populärt. Men å andra sidan, vad ska jag göra? Jag fick ju som sagt jobbet igår - så att det är bara att se glad ut och ignorera alla sura miner. 

Måndag; 11 och slutar 18. En ganska lugn start.
Tisdag; 11 och slutar 20.
Onsdag; 10 och slutar 16
Torsdag; 10 och slutar 15.
Lördag; 14 och slutar 23:25 (pg.a min buss som går mot nynäs)
Söndag; 12 och slutar 20.

Vill ni komma till jobbet så hittar ni mig på sjökrogen ute på Muskö.
Jag har hand om serveringen, lilla butiken och båtmacken.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emil Gustavsson:

Grattis Denise!

Hoppas du kommer trivas på jobbet!

Kommentera inlägget här :