Braindead.

publicerat i Denise;
Nu har jag haft prov i psykologi vilket inte gick allt för bra. Visserligen var det bara en fråga på provet som jag inte skrev någonting på, men jag önskar nästan att jag hade pluggat mer och fått ett bättre resultat i slutet. Kevin är hemma med min mamma nu, som troligtvis springer runt och städar hela min lägenhet. (Hennes första reaktion när hon satte fötterna i lägenheten var allt annat än possitiv. Ändå håller jag rellativt rent enligt mig själv i alla fall!)

Igår gjorde jag inte mycket. Kevin somnade ganska tidigt men jag tvingade mig själv att vara uppe och kolla på tv innan jag somnade själv. Klockan blev dock inte mer än tio innan jag också låg och snoosade på kudden.

I morse ringde jag dagis igen och berättade att Kevin först i morgon skulle få komma tillbaka. Dem som hade planerat att fira hans födelsedag idag och allt. Sötisar där! Men det får vänta tills i morgon minsann.

Någon som vet när sportlovet är by the way?

Snart ska vi gå upp i köket, först kommer det universitet och högskolor och berättar om hur man kan gå tillväga för att plugga vidare. Jag vill plugga vidare, men dock på distans om detta nu skulle inträffa. Hur kan man plugga till dietist på distans är nu frågan! Hmm... Det är inte precis så att jag har någon större lust att flytta upp till norrland eller ner till lund för att utbilda mig och sedan flytta tillbaka hem igen. Men vi får se hur det blir med den saken, om jag ens väljer att plugga vidare. Jag kanske är skapt att stå med tallrikar och servera folk i hela mitt liv?!

Nej jag vill bli någonting!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mojsan:

Nästa vecka är lovet :D

Kommentera inlägget här :