Helgen.

publicerat i Denise;
Idag är Kevin kvar hos mina föräldrar när jag väl får för mig att lämna honom här och åka hem. Jag ska städa och laga mat inför middagen med Emelie och Alexandra ikväll. Ska bli grymt mysigt, framför allt att slippa springa runt och passa på en treåring som inte vill sitta still. Istället vet jag att han har full uppmärksamhet hemma hos mina föräldrar en kväll, fram tills i morgon. Ikväll blir det även telegrafen på schemat. Det är ett gäng som ska ta sig dit tillsammans. Den här dagen har jag längtat efter sedan början av februari. Governor Andy kommer och ingenting ska få förstöra den här dagen!

Dagens mény består av;
Bruschetta till förrätt,
Risotto, med sparris och Entrecôte
och till efterrätt blir det panna cotta.

 
Kan det bli bättre än riktigt italiensk mat ikväll? Smarrigt.

I morgon kommer även Louise hem till oss för första gången sen vi flyttade in. Underbart!
Äntligen ska hon få se hur vi bor.

Helgen kommer bli kanon!
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Maten va så jävla god, kvällen var toppen! Tack för allt mitt hjärta :)

2:a kommentar, skriven , av ems:

Jaa, du är så jäkla grym !:) Tack för allt, och vi får se till att han en lika rolig kväll snart igen :) Ta hand om dig vännen. Förresten, glömde ju plocka boken såklart ! Får ta den nån dag :) Krrram !

Kommentera inlägget här :