Jag måste bara berätta.

publicerat i Kevin;
Kevin har kommit in i en ganska rolig fas där man kan börja skratta åt det han säger då han verkligen uttrycker sig med humor!

- Mamma, titta där! EN GAMMAL GUBBE! (Ljudligt och glatt).
- Nej Kevin inte säga så, säg hellre, gammal man!
- Uuursh, GAMMAL GUBBE MAMMA!
- Ja, jag ser det Kevin.

("Gubben" stannar innan busshållsplatsen som vi står på och väntar på bussen).

- Ska han inte åka med bussen mamma?
- Jag vet inte hjärtat.

(Gubben fortsätter till andra sidan av busshållsplatsen och tänder en ciggarett på vägen för att inte röka på oss.)

- Näe, han skulle inte åka med.
- Men det vet vi ju inte, han kanske inte vill röka på oss.
- Nej ursh, fy lilla gubben!
(Vid tillfället så asgarvar jag).

Två minuter senare dyker yttligare en farbror med krycka upp.
- TITTA MAMMA, TVÅ SMÅ GUBBAR.. Åååh, (som han har sett en hundvalp!)
Mina ögon tårades (så mycket skrattade jag!).

Han är allt bra underbar min lilla unge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kevins Pappa:

Fick mej ett gott skratt när ja läste detta... både ser å hör honom ... vår lille clown, charmtrollet ... sköt om er båda så synes vi i helgen..

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Ditt nummer har försvunnit från min telefon, skulle du kunna sms:a över det till mig? Kram!

3:e kommentar, skriven , av Louise:

GRATTIS PÅ 3-ÅRS DAGEN ÄLSKADE KEVIN!! <3

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

Fan va söt han är :) Det roligaste var nog nästan när jag skulle vaxa benen på dig och Kevin blev jätte förbannad på mig och sa åt på skarpen "Nu slutar du Johanna, Johanna sluta nu!" Så söt. Men han hade inget emot att vaxa mina ben sen. Det gjorde han med nöje. Haha Skit ungen :) <3

Kommentera inlägget här :