2008.

publicerat i Minnen;

Detta har hänt under år tjugohundraåtta.

- Jag och R gjorde slut strax efter nyårsafton.
- Jag flyttade in till mina föräldrar.
- Vi blev tillsammans igen runt den 28:e januari och verkligen ansträngde oss för att försöka oss på vårt förhållande igen.
- Jag flyttade tillbaka till R.
- Vi firade Kevins 2 årsdag.
- Vi separerade igen i maj.
- Jag flyttade tillsammans med Keivn hem till Louise.
- Jag flyttade hem till mina föräldrar under sommaren.
- Jag började umgås med Malin , Dennis och Jonas.
- Jag och Alexandra hittade varandra under en tallrik pizza!
- Jag fyllde nitton och började tycka om mitt liv igen.
- Jag träffade massvis med nya vänner.
- Jag började trean i gymnasiet.
- Jag fick en egen lägenhet och flyttade in den 1 september.
- Kevin fick eget rum.
- Jag började återuppta kontakten med förlorade vänner.
- Jag var inne och festade i stan för första gången med Alex.

Kommentera inlägget här :