List it.

publicerat i Vardag.;
Hur gammal är du om fem år?
24 år. Fortfarande rellativt ung med andra ord.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Idah.

Hur lång är du?
156 kanske.

Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj, det var Jersey Girl som gick på tv nyligen.

Vem ringde du senast?
Marcus tror jag.

Vem ringde dig senast?
Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Du började tidigt du, men det är duktigt av dig.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms, tror jag...

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Giftiga, båda två.

När såg du senast din mamma?
I lördags kanske.

Vilken ögonfärg har du?
Gröna typ.

När vaknade du i dag?
Klockan nollfem fyrtiotre.

Vilken är din favoritjulsång?
Typ ... ingen aning ärligt talat.

Vilken är din favoritplats?
I min säng under täcket, troligtvis.

Vilken plats föredrar du minst?
Gynstolen, tandläkaren, sjukhussängen?

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Beroende på vad jag har lust med.

Vad skrämde dig om natten som barn?
Tjuvar nere i backen ( en lång dröm), krokodiler under sängen,
mörker, spindlar...

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
oj, ingen aning.

Hur stor är din säng?
180 bred tror jag.  

Har du stationär eller bärbar dator?
Personligen så har jag ingetdera.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika, ibland sover jag med tröja, strumpor och byxor.
- oftast i trosor och BH.

Hur många kuddar har du i sängen?
Tre.

Hur många landskap har du bott i?
Ett, Södermanlands.

Vilka städer har du bott i?
En, nynäshamn.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota.

Är du social?
Ja det vill jag påstå.

Vilken är din favoritglass?
Olika, piggelin är alltid en favorit.

Vilken är din favoritefterrätt?
Tiramisû. ( betydelsen : lyft upp mig)

Tycker du om kinamat?
Ja det funkar.

Tycker du om kaffe?
Nej det kan jag inte påstå.

Vad dricker du till frukost?
Ett glas vatten.

Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag har en hel säng, varför välja?

Kan du spela poker?
Nej jag är sämst på allt med kortspel.

Tycker du om att mysa/kela?
Ja med rätt person så är det okej.
Kevin och jag myser varje kväll! - älska.

Är du en beroendemänniska?
Ja det är jag.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja det vill jag påstå att jag gör! (Min pappa...)

Vill du ha barn?
Ja jag vill helt klart ha fler barn.

Kan du några andra språk än svenska?
Lagom mycket engelska,
göra mig förstådd i italien och frankrike.
Kan några ord och fraser på polska, samt spanska...
Men ingenting mer...

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja det har jag, en astma- attack som fyra åring.
Samt en blödning efter förlossningen.

Föredrar du havet eller en bassäng?
Vad är varmast?

Vad spenderar du helst pengar på?
Vilka pengar? Räkningar skulle jag nog svara.

Äger du dyrbara smycken?
Ja en ring som är värd ganska mycket.

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Heroes när det väl gick.

Kan du rulla med tungan?
Ja det kan jag nog!

Vem är den roligaste människan du känner?
Roligast? Oj, ingen aning.

Sover du med gosedjur?
Ja med Kevin.

Vad har du för ringsignal?
Någon standardtruddilutt.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja en massa.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En svart skrivbok med röda kanter.

Flirtar du mycket?
Ooh ja självklart.

Kan du byta olja på bilen?
Vad sitter oljan?

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja med cykel då eller?

Vilken var den senaste boken du läste?
Ja, så ofta läser jag att jag inte ens minns vilken jag senast läste ut.

Läser du dagstidningen?
Nej, ofta men inte dagligen.

Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

Dansar du i bilen?
Vadå bugg? Jag och Jonas var ganska duktiga på att digga musik i Dennis bil annars.

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En text som jag troligtvis aldrig kommer få nytta av.

När var du i kyrkan senast?
För ganska precis ett år sedan när min morfar begravdes.
Eller gills kapell som kyrka?

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Magnus.

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två dygn.

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Ingen aning...

Kommentera inlägget här :