Lite onödigt tjabbel.

publicerat i Onördigt;

Senaste
Kompisen du träffade: Jag Anna och Emelie var hos Rikard igår eftermiddag och snackade skit!
Personen du pratatade med: I telefonen så var det Marcus.
Du fick SMS av: Marcus.
Du kramade: Jag kommer inte ihåg, Anna kanske..

Idag
Kläder: Tröja, Linne, Jeans och strumpor.
Bättre än igår: Mjo. Lite bättre kanske.

Imorgon
Är det: Onsdag, och dags att hälsa på vid praktiken.
Händer imorgon: Inte så mycket annat, skulle kanske hitta på något med Max.

Favorit
Nummer: Har inget.
Färg: Har ingen där heller.
Årstid: Sommar.

Nu
:
Saknar du någon? Ja det gör jag, tro det eller ej.
Humör för tillfället? Trött och seg, men förövrigt rellativt glad.
Musik: Någon westernfilm som rullar på pappas TV - vars musik är westernliknande.
Tidsfördriv: Blogga för tillfället.

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? Försökte väcka mitt troll utan att han fick utbrott. Det funkade dock INTE.
Vad åt du sist? Kanelbulle.
Tror du på distansförållanden? Nej, beroende på vad "distans" räknas som.
Vem tänker du på just nu? ...
Tror du att personen tänker på dig med? ...
Vart reste du sist? Sist. Det var länge sen jag reste för huvud taget.
Vad gjorde du igår kväll? Jag kollade på TV, pratade med Marcus, nattade Kevin och sov.
Liknar du din mamma eller pappa? Båda.
Ler du ofta? Ja jag är rellativt glad hela tiden.
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid.
I vems säng sov du i igår natt? Min säng med Kevin.
Vilken färg har din tröja? Gråsvart.

Sorg

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Nästan.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
Gråter du när du skadar dig? Nej.

Lycka
Är du en glad person? Ja.
Önskar du att du var lyckligare? Ibland.
Är lycka överskattat? Nej.
Kan musik göra dig glad? Ja, absolut.

Kärlek
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja det finns det.
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja det har jag.
Har du en flick/pojkvän? Nej.
Är du nöjd med det? Inte precis.
Är du kär? Kan hända.

Hat
Vem hatar du verkligen? Jag hatar ingen direkt.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej men liknande listor hos min psykolog för några år sedan.
Är du en mobbare? Nej och jag har aldrig varit.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, det har hänt.
Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Skolan
Gillar du skolan? Ja det gör jag, men snart är den över.
Favoritämne? Jag har nästan inga ämnen kvar i skolan.
Värsta ämne? Matematik.
Har du spytt i skolan nån gång? Tror inte det.
Är skolmaten god? Jag har ingenting mot skolmaten.

Kommentera inlägget här :