BULLJÄVLADOZER.

publicerat i Vardag.;
Idag känns det som en sån där dålig dag.
Jag kommer inte sitta här och låtsas som att den är bra heller. Ibland känns det bara som att man blivit överkörd av en jävla bulldozer, och som att den jäveln backar och kör över mig igen för att försäkra sig om att jag verkligen ligger skadad. (Ja, jag vet vad en bulldozer är - och jag vet att man slutar mer platt än skadad när en sån kommer i ens väg). Men trots detta kan jag inte undgå att se ljuset i det hela. På fredag blir jag barnledig, tror jag. Eller om det var på lördag? I vilket fall som helst så skulle lite egentid absolut inte sitta fel just nu.

I need it,
you need it,
everyone needs it.

Especially Me, Myself and I.

 
Vad är det som är fram och bak.
Hur som helst så känns det mest upp och ner just nu.

Kommentera inlägget här :