Jag går nog och sover nu.

publicerat i Vardag.;
Jag borde gå och sova.
Efter någon mils promenad inne i stan så borde jag gå och lägga mig. Att jag hade klackar på fötterna hjälpte mig inte precis. Det gav mig skavsår och två blåsor på tårna. Jag har masserat, pillat och helt plötsligt sprack blåsorna. Illa. Så nu kommer jag få något litet ärr eller två på mina tår också. Lyckat.

Kevin somnade till actionfilmen Tripple X. Det var tydligen en uppföljare för ettan. Ingenting jag intresserade mig för, trots detta. Men den gick på i bakgrunden, som bakgrundsmusik. Så jag såg lite, när jag vände mig om för att se vad Kevin gjorde. Vid det tillfället sov han nog redan. Han var riktigt duktig på bussarna och på tåget hem i alla fall. Ovanligt duktig.

Min prins.
Han är allt jag har och värdesätter till tusen.

Nu är jag trött på att läsa om mord och borttappade barnsben på expressens hemsida.
Nu hoppar jag i säng istället.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :