Jag och Greger, min kärlek!

publicerat i Vardag.;
Uppe med tuppen.
Jag vaknade vid sju av att Kevin kom insmygandes till min säng. Han fick sova i sovrummet för en gångs skull. Slippa trängsel och slippa att bli varm. Jag somnade visst i tid, vilket mina MSN - konversationsrutor bevisade när jag vaknat. Klockan tio fick jag mitt första meddelande, och då sov jag redan, som planerat med andra ord. Jag fick i alla fall (ganska) fint här igår. I ren panik fick jag ångest över att jag inte hade städat på några dagar, så jag gjorde så mycket det gick tills dess att jag somnade.

I morse så åkte vi iväg här ifrån vid halv nio. Jag åkte och lämnade Kevin hemma hos mamma och pappa vid kvart i nio och sen käkade vi frukost och jag stack iväg till akuten för att få mina stygn bortplockade. Hela sex stycken hade dom klistrat på mig. En massa fler än vad jag trodde att det va. Ärret hade i alla fall läkt ihop ordentligt. Sen var det bara att dra tillbaka till mamma och pappa, hämta Kevin och dra vidare hem. Snart ska jag åka till Johanna och Calle och hjälpa dom med deras kök som har kommit idag. Eller hjälpa och hjälpa? Hammaren och jag kanske inte går så bra ihop. Ehm...

Lite bilder jag har fått av Alexandra från helgen;

  
 

Nu funkar det tydligen inte att få upp fler bilder! Wierd.
Men jag skriver mer senare.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :