Jobb & cykeltur.

publicerat i Vardag.;
Nu är det bara minuter kvar innan jag ska åka mot dagis med Kevin på cykel.
Mamma hämtade Kevin från dagis igår, och trots att hon var nyopererad så sa hon att det hade gått jätte bra. Min duktiga mamma förtjänar verkligen en miljon i uppskattning - i alla fall från min sida. Natalie och Johanna kom i omgångar och hälsade på mig och Elin på jobbet igår. Natalie hade jag som sagt inte sett på flera ... månader / år. I alla fall så hade vi inte sett varandra nyktra på flera år, då vi oftast möts upp på telegrafen och är skapligt fulla.

Kevin ligger fortfarande i sängen. Jag kanske ska fixa i ordning honom och göra i ordning en snabb frukost. Vi måste som sagt åka så att vi är på dagis kvart över nio. Egentligen räcker det med att jag åker hemifrån klockan nio då! För är man snabb så är man! Ikväll ska jag och Anna åka ringvägen runt - antingen gå eller cykla. Jag har inte bestämt mig ännu.

Nej nu ropar mitt troll.
Time to go.
Jag uppdaterar senare, någon gång!
Puss & Kram.

Kommentera inlägget här :