Lite om idag och lite om imorgon.

publicerat i Vardag.;
God natt.

Nu har jag varit vaken alldeles för länge igen. Kevin och jag gick upp klockan halv åtta i morse. (Läs; Jag gick upp klockan åtta. Kevin gick som vanligt upp tio minuter innan vi skulle sitta i cykeln). Så det är ett under att jag inte är tröttare än vad jag är just nu. I morgon är jag ledig. I alla fall i kalendern. I praktiken ska jag möblera om, handla skithusrullar och lite mat, lämna glasögonen till Anna på hennes jobb, städa och försöka fixa ett rum åt Kevin. Nylund står på standby om jag skulle behöva hjälp av  en stor och stark flyttgubbe. (I hans fall är jag villig att använda mig utav ordet; flyttkille.)
Så i morgon är min dag fullproppad med roliga äventyr och påhitt trots att jag är ledig. Som vanligt med andra ord.
Och nu börjar tröttheten göra sina närmanden.
Tror det är dags att knoppa nu.

God natt.

Kommentera inlägget här :