Närbilden kom i hög hastig... what!

publicerat i Vardag.;
Jag kan bli jätte irriterad över småsaker.
Som när man är inne på expressens hemsida och läser nyheter och det enda man möts av är stavfel. Extra bokstäver på ett ord som "Under natten" blir till "Under nattent", eller värre är det när ett ord blir till ett helt annat. Visserligen blir läsningen roligare att läsa på så sätt, men jag blir irriterad på sånt. Nu påstår jag absolut inte att jag stavar bra eller bäst. Inte heller är jag vidare bra på att formulera mig, och har inte ett dugg intresse för att skriva nyheter. Men jag gissar på att dom som valt att vara reportrar har ett visst intresse för skrivandet och för att publicera sin text och jag hoppas att dom läser igeom texten innan dom publicerar den! 

Minus till Expressen idag.
Sorglig historia om en påkörd kille,
blev en rolig artikel i expressen (?)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

HAHAH! Sjukt roligt! :D



Men sorgligt också såklart.. men kul :P

Kommentera inlägget här :