Städa och inneboende.

publicerat i Vardag.;
Jag är i full fart med att städa hela lägenheten. Ja - inte just nu. Se detta avbrottet som en liten paus i mitt arbete. Nylund kommer snart och gör mig sällskap. Jag kan behöva lite socialt umgänge en stund, snacka skit samtidigt som jag städar. Jag ska göra i ordning Kevins rum idag. Inte nödvändigtvis till honom utan en inneboende som kanske ska komma och bo här ett tag. Om inte annat så kommer hon och tar över Kevins sovrum här när hon sover över i vilket fall som helst, plus att hon städar skiten ur sig, lagar mat och möblerar om här när hon väl är här och leker med mig, så hon bor praktiskt taget redan här.

Hur som helst så skulle det vara jätte roligt att ha någon boende här  nu känner jag. Jag gör mig själv vansinnig med mina tider och mitt slarv, så är man två så kan man alltid hålla ett öga på varandra. Right.


Så hjärtat, du får bo här hur länge du vill - hur ofta du vill.
Vi hjälper varandra, no matter what.

Kommentera inlägget här :