Tvättstugan och chock.

publicerat i Vardag.;

Att ha tvättstugan gick enklare än förväntat.
Nylund kom över idag för att kontrollera att jag verkligen städade, vilket jag gjorde. Jag har bytt gardiner i köket, har diskat, satt på en duk, möblerat om lite. Så nu är det nästan helt klart i köket, hallen och badrummet. Nu är det bara de två "värsta" rummen kvar. Men jag har kommit långt, riktigt långt vilket känns skönt.

Anna och Louise fick vara barnvakter på distans under tiden som jag sprang ner till tvättstugan. Det är bra att man fortfarande är hurtig i alla fall så att man orkar med att springa två vändor. Jag hade i alla fall tjejerna i telefonen, samtidigt som dom hade koll på Kevin i webcam. Så det gick jätte smidigt att gå ner till tvättstugan och tillbaka.

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag har suttit här och glanat på datorn, snackat med kompisar och överraskat Alexandra med min nya hårfärg;


Denise säger:

Heeej hjärtat.

Hur var Britney igår?

á le xandra säger:

hej hjärtat!

jo, det va skitcoolt!

och VAD ÄR DET FÖR HÅRFÄRG DU HAR?!?!?!?!

Denise säger:

BRUUUN.

á le xandra säger:

är du gaaaaaaaaaaaalen?!?!?!?!?

Denise säger:

Läs min blogg for god sake, unge!

hahaha, jag har haft färgen i två veckor snart!

á le xandra säger:

HAHAH dåre

trivs du bra med det då?

jag är i chock!

Kommentera inlägget här :