För fem dagar sedan skrev jag sist. Detta har hänt.

publicerat i Vardag.;
Jag är tillbaka igen. Ett nytt ärr, en ny hårfärg, en kliande rygg, och några hundra lappar fattigare.
Men fortfarande samma tjej!

Jag har tagit bort och sytt igen min leverfläck och det hål som blev till av borttagningen. Det blev tydligen ganska många stygn. Riktigt ont har det gjort nu i någon dag. Det var ju som sagt en och en halv dag sedan som jag gjorde det, och om först två veckor så ska stygnen bort. Marko som gjorde det i södertälje var i alla fall superduktig.


Mitt fina stygn på ryggen.


Dagarna innan jag åkte in till södertälje så fick jag en ny hårfärg av Johanna! Nu mer är jag brunhårig. Det är bara en toning som kommer att gå ur. Men jag trivs ganska bra som brunhårig så att det är nog någonting som jag vill hålla kvar vid. Så i framtiden kanske jag inte längre klassas som en blondin. I alla fall inte till hårfärgen.

Johan kom ner från danderyd till nynäs idag. Mycket trevligt hade vi det, med en promenad till hamnen, hem till mig och till pizzerian där vi käkade lite innan han drog hem. Där mellan blev det en jävla massa snack också, såklart.
Idag har jag även vaxat mina ben, (vilket jag just nu kan erkänna att jag aldrig kommer göra om.) Satan va kul Johanna hade över min smärta. Ehm..  men hon fick igen, minsann!

I morgon ska jag jobba hela dagen på Sven's med Elin! Tio till arton är mina arbetstider. Och sen på kvällen ska vi till Johanna för att hon fyller 20. Elin ska så klart med, så vitt jag vet nu i alla fall. Och sen på torsdag är det samma sak som gäller. Förutom att jag måste springa ifrån jobbet en timme för att gå på ett möte på Arbetsförmedlingen. Great.


GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20 ÅRS DAGEN I MORGON.

Kommentera inlägget här :