You make me go crazy.

publicerat i Vardag.;
Kevin sover som en stock.
Jag har som vanligt placerat mig framför datorn i hopp om att någonting roligt ska hända, eller i bästa fall - att någon rolig loggar in. Men just nu är jag bara besviken över att alla roliga ligger hemma och sover, det är väl onsdag och det är okej, ni har någonting att skylla på. Mer än vad jag har. Vad gör jag för nytta uppe egentligen? Jo, jag har sökt jobb; fyra, fem stycken ikväll om jag inte har räknat helt fel. Och jag hoppas på att få en trudilutt på telefonen eller att ett mail hamnar i min mailbox, för snart orkar jag inte med livet som en ensam hemmafru längre. Värst så orkar  jag inte med mina fyra väggar, denna lägenhet och  dessa rum. Jag blir galen av att gå fram och tillbaka här, gå sönder golvet, nöta ut diskbänken med en disktrasa och plocka leksaker från golvet. Jag blir galen... om jag ännu inte redan blivit det såklart.

Det är en psykisk påfrestning att varje dag gå utanför dörren och veta att man kommer tillbaka till samma plats med samma saker att göra ; Ingenting vettigt. It makes me go crazy.

(rubriken har egentligen ingenting med texten att göra)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

jag kan joina dig om du vill. Laga mat och städa :)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

FLYTTA TILL HANDEN! <3

Kommentera inlägget här :