Förberedelser.

publicerat i Vardag.;
Idag börjar förberedelserna inför morgondagen. Jag och Kevin ska ligga här i sängen i någon timme till, sen äta frukost, kolla på någon film och först därefter ska vi möta upp min mamma på någon affär och hjälpa henne hem med alla varor.

Konstigt nog så känner jag mig inte lycklig längre.
Så det är ingenting jag ser fram emot egentligen
det enda jag vill är att dagen ska passera förbi
så att jag kan få berätta hur bra min student var, 
men det sker först om några år
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emelie:

Studenten är överdramatiserad. Jag var så jävla trött på plugget sista året att studenten var det bästa bara för att jag slutade då, men själva dagen sket jag egentligen i. :P Men gumman, du kommer få en toppendag imorgon, och vi kommer att ses ute hoppas jag! Puss

Kommentera inlägget här :