Helt död.

publicerat i Vardag.;
Jag känner mig bokstavligt talat helt död. Jag vet inte vad det är med mig. Iskalla fingrar och ett segt humör samt konstant trött tyder ju ganska tydligt  på någon form av vitaminbrist, kanske? Eller så är det för att det är kallt ute - och för att jag kom hem för en halvtimme sedan. Ändå har jag legat under täcket sedan den stunden som jag kom innanför dörren. Mer eller mindre i alla fall. Plus att jag åkte buss hela vägen hem. Så rent teoretiskt så har jag inte varit ute mer än 20 minuter sammanlagt idag... Jag ska städa idag, packa ihop kläder till Kevin och sedan ge morsan dom. Hon ska tvätta upp allt med en ordentlig omgång av blekningsmedel. Kevins (en gång i tiden) vita jeans skall förbli vita till min student. Jag hoppas innerligt att min mamma kan trolla...

Jag är trött nu. Jag tror att jag ska sova i någon timme. Kanske två. Eller varför inte sova bort hela dagen.
Det sista lät jätte skönt.
By the way;
Jag har börjat på andra boken nu.

Spännande.

Kommentera inlägget här :