Jag tänkte droga mig själv nu....

publicerat i Vardag.;
Käka minst två alvedon, en för min huvudvärk och till resten av min kropp.
Tänkte käka en natt macka med té och försöka få i mig en klyfta vitlök. Nej - lukta gott i munnen sa jag ingenting om!
Jag ska käka några skedar honung och försöka andas in lite koksaltlösning.
Kan det bli bättre då?

JAG MÅSTE BLI FRISK TILL I MORGON.
I morgon ska jag handla halstabletter på Centralen.

Ikväll måste jag packa i ordning lite till mamms och papps så att dom kan ta hand om Kevin.
Jag ska leta upp mitt legg som försvunnit under studenten? Troligtvis ligger den i någon ficka eller jacka - eller alternativt en väska som man sällan använder. Jag ska även svara på frågorna jag fick från G L via mail tidigare idag, jag ska leta upp en fin påse som jag ska använda som "spypåse" och jag ska kolla upp några nummer till referenser.

Allt detta ikväll. Önska mig lycka till...
Jag startar... NU!

Kommentera inlägget här :