Jobbrekryteringsfirma...

publicerat i Vardag.;
Frukost dags snart.
Jag har precis laddat upp min CV på en jobbrekryteringsfirma, (finns det verkligen så här långa ord?) för att öka mina chanser att få en anställning om så bara för timmaanställning till en början. Jag ska även ringa några samtal - för att öka min inkomst med fler bidrag. (Gud så hämskt det låter... men hur ska jag annars leva?). Försäkringskassan berättade att deras hjälp först kom efter tre månader. så att jag kan inte förlita mig fullt ut på att jag kan leva på 125 kronor om dagen / plus skatt / först om tre månader. Gosh. Nej - mina ekonomiproblem blev helt plötsligt ganska stora.

Kevin tjatar om frukost.
Får troligtvis ta mig upp ur sängen för att laga till någon frullebulle.

Puss&Kram, skumbanan.

Kommentera inlägget här :