Kevin gnällkaramell!

publicerat i Kevin;
Kevin somnade strax innan fem. Vilket betyder att han snart ska få vakna nu.
Han kan inte sova hela dagen om han ska somna rellativt tidigt ikväll. Jag ska snart ställa mig upp på benen för att laga mat. Måste få lite tips om vad jag ska göra bara. Men dom tipsen finner man nog lättast på internet skulle jag tro.
Kevin var jätte tjurig tidigare idag, troligtvis var han övertrött och hade fått lite för mycket energi som han inte orkade göra av med , tack vare vindruvorna! Underbart. Jag trodde ett tag att han hade fått tag i mina gnällkarameller, men så var inte fallet tack och lov! Men tillslut somnade han mot min axel, alldeles för tung för att orka bäras där. Men tillslut kunde kudden som låg vid sidan av ta över uppgiften! Tv;n står på ute i vardagsrummet med ganska hög volym. Han har blivit smått döv nu när han är förkyld tror jag..
Riktigt illa att vi inte kommer på bättringsvägen.
Men that's life. Sort of.

Kommentera inlägget här :