Lista.

publicerat i Onördigt;

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? 
- Jag ska vara tråkig och svara inget.
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Grön
4. brinna upp eller drunkna ? - Brinna upp. Så känns det just nu i alla fall när jag ligger med kläderna på med datorrn över mig, kan knappast bli värre, väl?
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar.

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Jag visar kärlek till dom jag bryr mig om, men om jag är kär vette fan, i livet kanske.
2. sol eller måne ? - Måne.
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Vänster.
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
11: 34
2. fullständiga namn ? - Denise Carlqvist.
3. Vart vill du bo ? - Närmare stockholm, kanske.
 4. hur många barn vill du ha ?- Så många som passar.
5. vill du gifta dig ? - Inte nödvändigtvis.
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar.
7. har du ätit sushi ? - 50/50. Tål inte sjögräset.
8. lyssnar du på nu ? - Ljudet från MSN.
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Noll. Har müsli dock.
10. humör ? - Glad och sorgsen.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Nej.
2. sjungit ? - Hela tiden.
3. blivit kramad ? - Ja , av min mamma tror jag.
4. känt dig fånig ? - Nej inte ännu.
5. saknat någon ? - Ja.
6. dansat galet ? - Nej, inte vad jag kommer ihåg.
7. klippt håret ? - Nej.
8. gråtit ? - Wierd att ens nämna det, men ja.
9. ljugit ? - Nej.
10. blivit kysst ? - Nej, är inte det typ samma sak som att kyssa någon?

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
HAHA nej.
2. har du en hund ? - Nej.
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon.
4. tror du på spöken ? - Nej, som oftast inte. Jag tror på mig själv när jag säger att jag absolut inte vågar kolla på efterlyst på kvällarna, för att jag är rädd att någon ska ta sig in i min lägenhet när jag sover, där emot.

Kommentera inlägget här :