Planeringen för veckan.

publicerat i Vardag.;
Galet mycket förberedlelser har jag.
Nu i morgon tänkte jag hinna till arbetsförmedlingen. Plugga till provet som jag har i filosofi på torsdag (ironiskt nog så har jag inte ens öppnat den boken ännu, vilket suger hästballe - med tanke på att jag lovade Per att plugga "varje dag fram tills provtillfället! Yea right) Sen så ska jag städa upp HELA jävla röran, tvätta alla kläder och lakan som ligger utspridda i min lägenhet, samt den filten som Kevin fick för sig att sätta revir på genom att kissa på den. Mysig unge man har. Sen så ska jag hjälpa mamma framåt fredag (med tanke på att dagis är stängt) att förbereda all mat till min studentskiva. Kolla upp hur många det faktiskt är som kommer. På torsdag ska vi även göra en övning för hur själva utspringet och själva upträdanden som esteterna ska göra skall bli. Alltså en patetisk general repetition över hela våran student. Underbart. Jag ska även läsa några sidor ur min andra Twilight bok som Alex kom över med till mig förra veckan!

Den första boken är ett MÅSTE att läsa, alltså.

Tack hjärtat för att du tipsar så bra.

Mitt internet är lite puckat nu, så det är nog säkrast att jag stänger av datorn.
Pusskalas, alla vänner.

Kommentera inlägget här :