Stockholm.

publicerat i Vardag.;

Mamma och pappa tar Kevin från dagis idag. Mina änglar, som ställer upp så för mig.
Jag ska in till stan en snabbis. Tänkte åka ganska snart - varför vet jag inte. Men bara ta det lugnt där inne känns det rätta för mig att göra just nu. Ska in till stadshuset och kolla när några vänner blir klara med plugget. Skönt för dom, å andra sidan är det min tur på Lördag. Ska bli skönt att få tänka på någonting annat i några timmar. Louise och någon kompis från USA kommer hem till mig i eftermiddag/kväll när jag kommit tillbaka till nynäs. Det betyder att jag måste städa - på ett eller annat sätt. I morgon ska jag sova jätte tidigt, typ fyra. Troligtvis så somnar jag inte förrän klockan tio som vanligt. Men om jag kan tvinga mig själv i säng tidigare så skulle jag för en gångs skull älska mig själv.

Någon som vill önska fint väder åt mig på lördag?

Kommentera inlägget här :