Konversation.

publicerat i Kevin;
Snart ska jag hämta Kevin på dagis. Jag låter honom vara kvar till klockan tre i alla fall. Han har inte varit på dagis på över tre veckor, och tro mig, han har tjatat och tjatat om hans fröknar, hans bästa kompis A och om alla flickor som han är så kär i. Synd bara att dem tjejerna ska flytta över till storbarnsavdelningen nu i april. Men det ordnar sig nog, så länge A finns med Kevin så är jag absolut inte orolig. Den första konversation som A och Kevin hade på bussen i morse löd:

Kevin: Jag hittade inte dig! [Ungefär som han har letat efter A och inte hittat honom.. ehm]
A: Heeeeej Levin [krama om så mysigt och sött som bara barn kan göra.]
Kevin: Jag hittade inte dig! [Kevin väntar på respons, eller i alla fall ett svar från A]
A: Oh, K-evin, titta där! [Pekar på en lastbil, eller lyftkran.]
Kevin: Jag hittade dig nu!

Därefter är båda tysta och tittar ut...

Det märks att dem varit ifrån varandra länge. Skönt att dem är tillsammans nu i alla fall.

Pusskalas.

Kommentera inlägget här :