Lista.

publicerat i Onördigt;

TESTET BÖRJAR: 16:04

1. Fullständigt namn? - Denise
2. Ålder?Nitton jordsnurr
3. Vart bor du? Nynäshamn
4. Bor tillsammans med? Kevin
5. Färg på din bostad? Fasaden vet jag inte vad den har för färg?
7. När är du född? - 26 juli
9. Vilket år tar du studenten? 2009
10. Något jobb? Nix
11. När gick du upp i morse? Runt halv åtta.
12. När ska du sova? - Ikväll någongång.
13. Duschat idag? Nix.
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Ja Kevin.
16. Vad har du ätit idag? Broccolihuvud, macka, ärtsoppa och pez.
17. Dagens klädsel? Tjocktröja, jeans och ett linne.
18. Dagens smink? Mascara.
19. Dagens sötnos? Mitt hjärta.
20. Dagens roligaste? Promenaden.


Socialt:
21. Har du många vänner? Tillräckligt.
22. Hur många räknar du som riktiga vänner? - Några stycken.
23. Vem kramade du senast? Kevin
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen aning.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Louise.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Orkar inte se efter.


Favorit
(just nu)
31. Film? - Gigili.
32. Låt? - Jolene.
33. Mat? - Allt som går att äta.
34. Dryck? - gurkvatten.
35. Färg? - Röd.
37. Stad? - Nynäshamn?
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Svenska
40. Människa? - Ingen aning.


Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Kevin.
42. Personen du pussade? Kevin
43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg.
44. Gången du grät? - När Anna och Emelie var hemma hos mig sist.
45. Pizzan du åt? - Några dagar sedan.
46. Gången du var i Göteborg? - Kommer inte ihåg.
47. Gången du var i Stockholm? - Förr-förra helgen när jag var ute och festade på "ett ställe"!
48. Gången du var full? - Hmm, ingen aning för ett tag sen.
49. Gången du var hög? - På lustgas? 060212 isf.


Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? - Singel
56. Hångla eller ha sex? - Hångla
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - PA?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother.
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Inget.
62. Choklad eller lakrits? -  Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster
65. Coca cola eller fanta? - cola.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älska.
69. Leva eller dö? - Leva.


Antal:
70. Personer du älskar? - Kevin är den enda som jag kan påstå att jag VERKLIGEN älskar.
71. Personer du hatar? - Ingen.
72. Gånger du varit full? - För många?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - öh?
74. Glassar du ätit på en dag? - Ett glasspaket.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen.
77. Gånger du varit hög? Aldrig
78. Personer du saknar just nu? - tiotal kanske.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En.

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - .....
81. Ska du träffa imorgon? - Hela min klass?
82. Sjöng du senast för? - Kevin
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Louise.
84. Spelade du tvspel med senast? - Ingen aning.
85. Vill du ta med på resa nu? - Ingen speciell.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ha ha ha.
87. Förtjänar att dö? - INGEN.
88. Är söt? - Kevin är det finaste jag har.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Kevin


Vad:
90. Gör dig glad? Kevin, musik.
91. Gör dig ledsen? - Alla som glädjs, sörjer jag över.
92. Vill du helst göra nu? - Bada i en sommarsol..
93. Önskar du att du slapp göra? - Ha tvättstugan. Morr.
94. Vill du ha nu? - SOMMAR.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag önskar mig... en tårta till av Alexandra.
96. Längtar du till? - SOMMAREN.
97. Tycker du om dina betyg? - Helt OKEJ för att vara jag.
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket.
99. Är det bästa som hänt dig ? - Kevin.
100. Hur mycket är klockan?- 16:18

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh älskling, du ska få så många tårtor av mig i ditt liv att du kommer ÅNGRA den där önskningen ;) PUSS!

2:a kommentar, skriven , av Emelie ^^:

Haha ,vad skönt att höra att du gråter när vi kommer förbi på besök :)

puss gumman ^^

Kommentera inlägget här :