Panik.

publicerat i Denise;

Jag känner lite smått panik dels ...

  • ... över att jag har varit hemma i en vecka snart med Kevins hosta som (tack och lov) ser ut att gå mot bättringsvägen nu.
  • ... över att jag inte har någon praktikplats, trots att jag ringde till utsikten idag och han skulle ringa tillbaka. Jag väntar fortfarande på besked om jag får komma dit eller inte.
  • ... över att jag måste till skolan och lämna massa saker till S som ska gå till vårat projektarbete.
  • ... över att Kevin har formaterat min kamera, så att alla mina projektbilder och allt innehåll (från födelsedagen och alla övriga bilder) har försvunnit. Puts veck.
  • ... över att jag inte har någon bok kvar att läsa snart, mina pengar håller på att sina och bokrean är snart över.
  • ... över att jag måste åka in till haninge och hämta mitt pass, när har jag tid över till det?
  • ... över att vi snart faktiskt åker till Barcelona och jag måste fixa bankomatkort med pengar på att ta med mig ner.
  • ... över att jag blir depprimerad för att det är slask och att det (större tiden på dygnet) är dimmigt och mulet.

    ALLT ÄR MEST DEPP.

Kommentera inlägget här :