Vuxen son.

publicerat i Kevin;
Jaha. Då var en ny vecka igång vilket tydligt har utmärkt sig med prov och sömnsvårigheter under natten. Vem var det som sa att det var lätt att vara människa? Ingen? Okej...

Igår städade jag som vanligt (låter som om att jag inte gör något annat!), så nu är hela köket blänkande rent om man bortser från sopp-påsarna som jag inte orkat ta utanför dörren än. (Jag har soppnedkast i trapphuset tillock med.) Sen så har jag tagit kort på Kevin när han gör sina söta moves. Han har blivit världens teaterapa, i alla fall när vi är hemma. Och hans sätt att prata på ska vi inte ens tala om, han har blivit så vuxen till både tal och sätt att uppträda, det märks också tydligt på många av de bilder som jag har tagit på honom. Han kanske har en chans innom modeindustrin trots allt (ironi!).

Idag har jag som sagt vardagsrummet, hallen och toaletten att städa innan jag anses vara helt färdig på den fronten. Jag måste också hitta någon frivillig att hjälpa mig ner i källaren för att ställa ner min Tv- möbel. Den står som sagt (lite) ivägen i hallen. Speciellt när man ska gå upp (nyvaken) på toaletten och man inte ser den förrän man stöter ihop med den.


Pusskalas.

Kommentera inlägget här :