Liten goes stor.

publicerat i Kevin;
     



Ja han utvecklas varje dag, för mig blir det dock till en vardag, så jag uppmärksammar det inte lika mycket som de som nästan aldrig träffar honom. Senast idag fick jag höra; "Gud så tydligt han pratar. Det kändes ju som igår han låg i barnvagnen!!" samt, "Är du säker på att det är samma kille som du bar runt med?" Och, ja där kan jag intyga att jag är hundra procent säker. Han har börjat prata lite engelska den rackaren nu. På dagis berättar fröknarna om hur duktig och villig han är på att lära sig nya saker. Han gör puzzel som är menat för femåringar. Han spelar TV-spel hemma hos Johanna och Calle (som om att han aldrig gjort annat i sitt liv). Då måste jag påpeka att vi inte har något TV-spel hemma längre och har inte haft det på hela våren. Han är fortfarande lika intresserad av bilar som en annan - host - . Han kan bada i badkaret själv utan uppsyn, då han har lärt sig att stänga av och sätta på vattnet själv. Han vill lära sig att läsa (ja ni läste rätt!) och han är jätte duktig på att rita. Hur kan detta vara mitt barn?

Kommentera inlägget här :