Sommar - Sommar - Sommar, det är dans i folkets park!

publicerat i Vardag.;
Sommaren har kommit med stormsteg de senaste dagarna. Igår var det jätte skönt väder i stockholm - och idag kan man absolut inte klaga på temperaturen där ute. Fågelkvittret, ungar i t-skirt och skavsår på hälarna av sina finaste sommarskor. Då vet man att det är sommar. Jag har fått uppleva en extrem sommar dag idag. Skönt.

Mors dag är i morgon, underbart! God middag, vänner över på besök och lite skitsnack. Kan fan inte bli bättre!
På praktiken i fredags fick jag blommor för att det var min sista dag, jag kommer få biljetter till Soul, Jazz och Blues festivalen på Utsikten i sommar, där Cindy Peters kommer uppträda (vem det nu är?!). Sen fick jag en kaloribomb, vilket bestod av en fika med en glassbomb, otroligt mättande och god!

Men nej, nu ska jag hitta på något annat, kan inte knappa på datorn hela dagen. Funderar på att sova lite med Kevin nu.
Natti natti.

Kommentera inlägget här :