Lista.

publicerat i Onördigt;
1. Hur gammal är du om fem år?
24, nästan 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Rikard.
3. Hur lång är du?
JÄVLIGT kort. Typ 156 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj, ingen aning. Någon American Pie som gick på TV?
5. Vem ringde du senast?
Hm, Rikard ringde Nordea och Tele2
6. Vem ringde dig senast?
Mamms.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Olika
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lyckligt giftiga.
9. När såg du senast din mamma?
Igår.
10. Vilken ögonfärg har du?
Gröna
11. När vaknade du i dag?
Halv tio vill jag minnas..
12. Vilken är din favoritjulsång?
Fairytail in New York.
13. Vilken är din favoritplats?
Måste man ha en? Då är det nog min trappa på baksidan.
14. Vilken plats föredrar du minst?
Hm, jag vet inte. La Rambla om natten tror jag. Ändå var man där varenda natt...
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj. I nynäshamn, utan tvekan.
16. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jadu, tjuvar och krokodiler under sängen var inte någon höjdare direkt.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag skrattar hela tiden om jag inte minns fel.
18. Hur stor är din säng?
Typ Nittio bred och två meter lång kanske..
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar för tillfället.
20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika, men sällan helt naken.
21. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre
22. Vilka länder har du besökt?
Portugal och Spanien.
23. Vilka ställen har du bott på?
I Nynäshamn, nynäshamn och nynäshamn. Hör och häpna!
25. Är du social?
Absolut.
26. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass med chokladtopping.
27. Vilken är din favoritefterrätt?
Tiramisü är gott vettja.
28. Tycker du om kinamat?
Ja, kinapuffar också, smarrigt.
29. Tycker du om kaffe?
Nej, sällan kommer aldrig på fråga.
30. Vad dricker du till frukost?
Öh, vatten om jag orkar dricka något för huvud taget.
31. Sover du på någon särskild sida?
Ja brevid Kevin, beroende på vilken sida han har somnat på.
32. Kan du spela poker?
Nej det tror jag inte.
33. Tycker du om att mysa/kela?
Ja, det gör jag absolut.
34. Är du en beroende människa?
Nej det är jag nog inte.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, min pappa, en gamal pojkvän från sexan och någon mer var det faktiskt...
36. Vill du ha barn?
Jag har, en terrorist.
37. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska, lite italienska, få ord på Polska... that's about it.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja några gånger. Tillock med ambulanshelikopter! Woho.
39. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet. Saltvatten!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat, nöjen i den mån det går.
41. Äger du dyrbara smycken?
En ring (så spelar vi)...
42. Vilka är dina favoritprogram på tv?
Ja du. Ballar av stål är jävligt roligt.
43. Kan du rulla med tungan?
Ja det kan jag, åt vilka håll vill du att jag ska rulla den ;)
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm. Känner inte så roliga människor, helt ärligt...
45. Sover du med gosedjur?
utan, jag har ju Kevin, räknas han eller?
46. Vad har du för ringsignal?
Ha ha, någon B från Sony Ericsson.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja många
48. Hund eller katt?
Katt.
49. Flirtar du mycket?
Ja det gör jag nog, omedvetet som oftast!
50. Kan du byta olja på bilen?
Kanske?
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
HA HA nej aldrig någon böter!
52. Vilken var den senaste boken du läste?
Oj kommer inte ihåg.
53. Den bästa bok du läst?
Hmm.. alla som Stefan Einhorn har skrivit får mig att tänka till.
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.
55. Dansar du i bilen?
Om jag hade någon?.,.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3 i morse.
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min matlista.
58. När var du i kyrkan senast?
I barcelona. Var både i en katedral och i La segrada familia.
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Magnus, Sara eller Laila.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj, två dagar tror jag i Göteborg, på min bästa kompis äng, hundra meter från hennes ytterdörr.

Kommentera inlägget här :