100 olika saker jag gillar.

publicerat i 100 saker;
- Sommaren.
- Ett skumbad.
- När du spelar gitarr.
- Mina vänner.
- Dig.
- Mat.
- Stockholm.
- Biggaråer.
- Musik.
- Mitt jobb som barnskötare.
- Nynäsgården.
- Sommarplågor som spelas på radion.
- Mammas Radiokaka.
- Spendera en hel natt med att bara vara hundra procent ärlig.
- Pappa.
- Facebook.
- Lyssna på personers framtidsdrömmar.
- Cykla.
- Ta en tur med bilen utan ett direkt slutmål.
- Spendera en förmiddag på en klippa intill havet.
- Vinna ett parti Bowling.
- Gå runt med känslan av att vara nykär.
- Min son.
- Doften av färska jordgubbar.
- En ljummen vind.
- Barcelona.
- Spela Rumble.
- Min Iphone.
- Coca Cola.
- Äta av naturen.
- Skriva.
- Sjunga.
- Åka inlines.
- Promenera.
- Mamma.
- Ringvägen.
- Super Mario på wii't.
- Ett mörkt rum.
- Penna och ett papper.
- Filmkvällar.
- Chips.
- Gråta till lyckliga slut.
- Titta på moln.
- Plocka blåbär.
- Leka "Gul bil" och aldrig tröttna.
- Ha långa konversationer över Skype.
- Fotografera.
- Minnas tillbaka.
- Elda i vedspisen.
- Tända ljus.
- Ha pokerkvällar.
- Skratta med vänner.
- En stor bukett Gerbera.
- Mannen i blombutiken.
- Främlingar som ler och hälsar.
- Få chansen att lära någon något nytt.
- Sjunga med till sånger som spelades när man var barn.
- One tree hill.
- Att pussa dig.
- Få höra att man är vacker när man känner sig det som minst.
- Té när man är kall.
- Mammas spenatsoppa.
- Vildhallon.
- Få frågan om man vill fika, trots att man inte setts på evigheter.
- Vinylskivor.
- Doften av böcker.
- Spendera tid tillsammans på en fridfull plats.
- Ta en sovmorgon.
- Läsa böcker.
- Min dator.
- Sällskapsspel.
- Bloggar.
- Aromat.
- Diskutera.
- Leenden.
- Barn.
- Fiskbullar.
- Existenz precis när man har vaknat.
- En städad lägenhet.
- Fredagar.
- När du tittar på mig med en nyvaken blick och ler.
- Färgen blå.
- Vattnet.
- En mjukglass för att inviga sommaren.
- Att zappa på TV:n.
- Dramafilmer.
- Ett iskallt glas vatten när man är törstig.
- Att få sova brevid dig vissa nätter.
- Stefan Einhorn och Hjalmar Söderberg.
- SVT play.
- Köttbullar och lingonsylt.
- Vår tvättmaskin.
- Att äta glass direkt ur paketet.
- Plocka blommor.
- Springa halvnaken i lägenheten.
- Orkidéer.
- Utmaningar.
- Överraskningar.
- Färskt plockgodis.
- Mina solglasögon.



Kommentera inlägget här :