100 saker jag vill göra innan jag dör.

publicerat i 100 saker;
- Gifta mig.
- Få fler barn.
- Skriva en bok och satsa på att det blir en bestseller..
- Få ett schysst arbete med schyssta tider.
- Resa runt lite i världen.
- Skaffa hus.
- Försöka mig på körkortet igen... i framtiden.
- Plugga vidare.
- Lära mig spela ett instrument.
- Prata ett till språk flytande.
- Få fira min 100-årsdag.
- Lära mig teckenspråk.
- Åka så långt jag orkar med inlines utan destination.
- Bila genom Europa.
- Tälta på en bergstopp.
- Tågluffa.
- Skaffa en tatuering i tatueringsstudio.
- Rädda en främlings liv.
- Utveckla en talang.
- Bli föreläsare.
- Göra skillnad.
- Komma på vad jag vill med mitt liv.
- Lära mig spela gitarr och sjunga till.
- Raka av mig allt mitt hår.
- Lära mig dansa.
- Besöka Paris.
- Få barnbarn.
- Få en krönika publicerad i en känd / okänd tidning.
- Impulsköpa något dyrt jag egentligen inte behöver.
- Hyra en stuga i fjällen.
- Handskriva en dagbok under ett år.
- Spendera en natt i en träkoja.
- Hoppa från 10:an frivilligt och inse att jag inte dog.
- Skriva en låt som spelas på radio. (Jag ska alltså inte sjunga den).
- Hålla ett nyårslöfte jag lovat under ett år.
- Träffa någon som bär mitt namn.
- Göra något storslaget.
- Gå på bio från morgon till kväll.
- Hjälpa ett hemlöst djur.
- Planera en möhippa.
- Berätta om hela mitt liv för en främling.
- Skicka flaskpost.
- Lära mig att inte säga ja när jag menar nej.
- Be om löneförhöjning.
- Lära någon att läsa.
- Skriva mitt testamente.
- Sova under stjärnorna.
- Lära mig att förlåta.
- Övervinna min rädsla att misslyckas hela tiden.
- Donera pengar till en behövande.
- Plantera växter, frukter och grönsaker i en trädgård.
- Acceptera mig själv för den jag är.
- Lära mig att hantera okända samtal.
- Skapa ett familjeträd.
- Titta in i mitt barns ögon, se mig själv och le!
- Hitta min största svaghet och inse att det är min största styrka.
- Spendera en hel dag med att äta skräpmat utan att känna mig ångerfull.
- Hjälpa någon utan att kräva något tillbaka.
- Solla bort vänner och familjemedlemmar man inte behöver.
- Bryta dåliga vanor.
- Vara tyst en hel dag.
- Släppa det förflutna.
- Bli bra på någon sport.
- Förverkliga tre stora önskningar.
- Se på Gaudi's La Sagrada Familia när den är klar.
- Sluta vara rädd för framgångar.
- Sluta säga att jag inte har tillräckligt med tid.
- Lära mig jonglera.
- Lösa en Rubik's Cube.
- Lära mig teckna.
- Göra en lista på hundra böcker jag vill läsa.
- Tillåta mig själv att göra misstag.
- Lära mig att säga nej utan att få skuldkänslor.
- Bli en bättre mamma.
- Skriva en lärorik barnbok.
- Sluta på ett jobb jag hatar.
- Åka Segway.
- Lära mig ett nytt ord varje dag under ett år.
- Skriva ner fem ord som jag är nöjd med under ett år.
- Hitta leksakerna från barndomen och leka med dem.
- Arbeta med ett viktigt, idiellt projekt i ett år.
- Gå upp före sex under två veckor och ta ut det mesta av dagen.
- Donera alla mina organ när jag dör.
- Bli fri ett beroende.
- Komma på min mening med livet.
- Hitta en plats jag vill bo på livet ut.
- Åka på en roadtrip med nära vänner.
- Ha en kropp jag trivs med.
- Ge personer en anledning att komma ihåg mitt namn.
- Sluta bry mig om allt negativt folk tänker och tycker. 90
- Spela in när jag räknar till tiotusen på youtube.
- Hitta den perfekta bröllopsklänningen.
- Donera blod.
- Förverkliga en av mina bästa vänners största önskan.
- Äta en pizza i Italien.
- Ge en hemlös person en julklapp.
- Känna mig vacker.
- Ha en stor garderob.
- Bli förlovad.
- Leva.

Kommentera inlägget här :