Angående skolan.

publicerat i Kevin 6 år;
Idag är det himla härlig sol här ute. Och jag spenderar dagen inne med Kevin. Ovärt, haha. Men har man lovat så har man. Då får man i alla fall låtsas bara en bra mamma som håller vad man lovat.

Idag läste jag mer noggrant på Kevins klasslista och insåg att han ska börja i klass F A. Detta betyder att han får de fröknarna som jag innerst inne önskat åt honom! De yngre av lärargruppen. Så nu är jag riktigt supernöjd. Det kan verkligen inte bli bättre.

Rätt skola, rätt lärarinnor och rätt fritids.
Hoppas bara Kevin kommer trivas lika bra som mitt mentala psyke gör just nu.
Time will tell.



Är det normalt att vara sjukt nervös över att ens barn snart ska börja skolan?
Känns nästan som när man ska gå på en arbetsintervju. Nervöst.

Kommentera inlägget här :